FANDOM

Cutie mark (česky: osobní značka, znaménko osudu, znaménko krásy) je značka, která se objeví na boku poníka, když zjistí v čem vyniká. Tato značka dotyčnou činnost znázorňuje. Cutie Mark Crusaders je skupinka/club malých poníků bez osobní značky, kterou se společně snaží získat. Později v 5 sérii získají znaménka ve stejný čas a podobná. Jak se ukazuje v prvním dvojdíle 5 série, osobní značky v sobě neskrývají jen to málo, na co vypadají. Je v nich uložen třeba i styl chůze, slovní zásoba, nebo některé vzpomínky ke Cutie mark se vázající (např. vzpomínka na jeho obdržení, která Cutie mark v podstatě obnoví, jelikož ona událost sama je ,,to důležité"). Poníci kouzlo své značky nevědomky používají každý den.Například ve znaménku Applejack se neuchovává jen její talent pro česání jablek, ale i talent pro třídění jablek, pěstování jablek, zpracování jablek, péče o půdu a rostliny, péče o zvířata, péče o sestru, honáctví, hod lasem, rodeo, čestnost a vlastně úplně všechno, v čem se jen trochu liší od ostatních. V osobní značce přežívá celý charakter jedince. Znamení hlavních hrdinek jsou: Twilight - magická šesticípá hvězda...má znázorňovat element magie Fluttershy - tři růžoví motýli ...mají znázorňovat motýly, kteří ji zachránili při pádu z Cloudsdale, a kteří byli také její první zvířecí přátelé Applejack - tři červená jablka (viz výše) ...mají znázorňovat Sweet Apple Acres, jako nedílnou součást její osobnosti, a její opravdový domov Rarity - tři modré krystaly ...mají znázorňovat krystaly, kterými Rarity ozdobila své první šaty a díky nimž si je vědoma svého talentu Rainbow Dash -duhový blesk a bílý mrak ...mají znázorňovat nejen její vášeň pro rychlost, soutěžení a vítězství, ale i samotné Duhové jiskření Pinkie Pie - tři modrožluté balónky...mají znázorňovat balónky, kterými Pinkie vykouzlila první úsměvy ve tvářích své rodiny, na své první oslavě.

V síti Wikia

Náhodná Wiki