FANDOM

Jednorožci jsou jedni z mnoha druhů poníků co žijí v Equestrii. Jejich charakteristikou je jejich roh a schopnost kouzlit.

Jednorožčí magie

Lauren Faust řekla že Zemní poníci a Pegasové mají pasivní formu magie, ale jednorožci můžou aktivně ovládat magii. V Deníku dvou Sester, jednorožci ovládají slunce a měsíc před příchodem Celestie a Luny.

Normální schopnost u jednorožců je použití telekineze k levitaci nebo pohybu objektů, jak je možno vidět u Twilight Sparkle, Rarity, Trixie a mnoho dalších jednorožců. Schopnost použít jiné kouzla závisí na jejich talentu. Jednorožčí magie potřebuje koncentraci a snahu, jak se Twilight snaží vysvětlit Spikovi. Twilight také říká že potřebuje alespoň trochu vidět objekt na který kouzlo používá.

Barvy Aury

Když jednorožci používají magii, produkuje to barevnou auru okolo jejich rohu a objektu který jejich magie ovlivňuje. Barva září v barvách většinou jejich očí a/nebo barva jejich znamínka. Barva je u každého jednorožce jiná.

  • Twilightina magická aura je purpurová, jako je barva velké hvězdy v jejím znamínku.
  • Raritina magická aura je modrá, shoduje se s jejíma očima i s jejím znamínkem.
  • Flim a Flamova magická aura je zelená, shoduje se s jejich očima ale ne se znamínkem.

Nicméně, některé postavy mají magickou auru nezbarvenou ani jako jejich oči ani jako znaménko. To je případ s Trixie, jejíž magická aura je růžová, zatímco její oči jsou fialové a její znaménko je většinou modré nebo modro-šedé.