FANDOM

Owlowiscijus je adoptovaná sova Twilight Sparkle.Twilight je pomocník,Spike byl zprvu předsvědčen,že ho se sovou
300px-Owllicious by blackm3sh-d3elqww
čeká těžká soutěž o poníkovi přízeň ale brzy si uvědomí,že bystrozraký ptáčka má rád je skvělým pomocníkem i pro něj.

Postava se objeví v epizodách:Výpomoc a Žarlivý drak

 Promiňte kdyžtak za pravopis, ale já nevím jak se to jméno píše, tak ho píšu jak se čte. Oulivišus je sovička, která jedné bouřlivé noci přilétla k Twilight oknem a onas ho požádala ho, aby jí pomohl(už si nepamatuju s čím). Spike si tehdy myslel, že Twilight si Oulivišuse oblíbila a má ho raději než Spika. Spike začal na sovičku žárlit. Myslel si že Oulivišus mu chce Twilght přebrat a že zaujme jeho místo hlavního pomáhače č. 1 Nakonec Spike Oulimu ještě poděkoval, kdy¨ž ho společně s Twilight zachránil předvelkým zlým drakem. Oulivišus nikdy nechtěl Spikovi přebrat ani Twilight, ani jeho místo. Oulivišus byla hodná kamarádská sovička. Stal se dalším dobrým přítelem poníků, obzvlášť Twilight.

Druh Sova
Pohlaví Mužské
Majitel Twilight Sparkle
Owlowiscious je sova, která se poprvé objevila v epizodě Owl’s Well That Ends Well a je adoptována Twilight Sparkle. Zpočátku vzbuzuje ve Spikovi nedůvěru, ale nakonec pomůže Twilight zachránit Spika před jiným drakem, čímž si jeho důvěru získá.

V síti Wikia

Náhodná Wiki