FANDOM

Twilight Velvet je jednorožec. Má světle šedou, téměř bílou srst. Její oči jsou azurové a mají tři krátké rovné řasy. Její
Vector twilight velvet 2 by estories-d8zqswo
hříva a ocas mají bílou a světle fialovou barvu. Tvar ofiny má téměř stejný jako její dcera Twilight Sparkle, ale vlasy má jinak dlouhé a zatočené. Ocas má také podobný Sparkle, jenom její je hustší, kratší a má jiný sestřih. Znaménkem Twlight Velvet jsou tři pěticípé fialové hvězdy. Děj Twlight Velvet je spíše epizodní postava. Poprvé se objevila v díle S01E23 The Cutie Mark Chronicles. V tomto díle bude Twilight Sparkle vyprávět Apple Bloom, Sweetie Belle a Scootaloo jak získala svoje znaménko. V jejich vzpomínkách se objeví i její rodiče Night Light a Twilight Velvet, jak chtějí malou Twilight Sparkle přihlásit na místní školu pro nadané jednorožce. Dále se objevila v díle S03E13 Magical Mystery Cure. V tomto díle se Twilight Sparkle stane princeznou. Na konci dílu se všichni poníci sejdou na zámku princezny Celestie, aby oslavili Twilight. Mezi pozvanými na oslavu byli i Twilightiny rodiče, tedy Night Light a Twilight Velvet. Zajímavosti - Twilight a Velvet je v překladu "stmívání" a "samet", tedy Soumračný samet. - Twilight Velvet se objevuje snad vždycky jen se svým manželem Nightem.

V síti Wikia

Náhodná Wiki